Тестування «Наскількитиуважнийтакмітливий».

Учитель ставить батькам жартівливі запитання на кміт­ливість. Батьки записують свої варіанти відповідей на аркуші паперу.

Після тестування учитель оголошує правильні відповіді, а батьки перевіряють свої записи: напроти правильних варіан­тів ставлять « + », напроти неправильних — «-».

1.Професор лягає спати о двадцятій годині. Маленьку стрілку будильника направляє на дев'ять годин. Скіль­ки спав професор? (Одну годину.)

2. Чи є у календарі Марокко 24 серпня? (Є.)

3. У вівчаря було 10 овець. Усі, крім дев'яти, здохли. Скільки залишилось? (Дев'ять.)

4. Ви пілот літака від Парижа до Москви з посадкою в Берліні. Скільки років пілотові? (Стільки, скільки мені зараз.)

5. Кожний місяць закінчується ЗО або 31 числа. В якому місяці є число 28? (У кожному.)

6. Ви заходите до незнайомої кімнати, де є дві лампи — га­зова і гасова. Що ви засвітите спочатку? (Сірник.)

7. Один потяг їде з Києва, другий — з Одеси назустріч йому. У першого потяга швидкість втричі більша, ніж у другого. Який із потягів буде далі від Києва, коли вони зустрінуться? (Обидва будуть від Києва на одна­ковій відстані.)

8. Батько й син потрапили в автокатастрофу. Батько по­мер, син — у лікарні. До палати заходить хірург і каже: «Це мій син». Чи може таке бути? (Так, хірург мати хлопця.)

9. Па лицю треба розпиляти на 12 частин. Скільки буде розпилів? (Одинадцять.)

10. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 (десяти) ру­ках? (П' тдесят.)

11..Лікар призначає хворому три уколи через кожні півго­дини. Протягом якого терміну буде зроблено всі уколи? (Протягом години.)

Батьки лічать кількість «-» у своїх записах і визначають результат:

0—2 мінуси — дуже кмітливий і уважний;

З—4 мінуси — вміє логічно мислити, проте йому не завжди вистачає уваги;

5 – 6 мінусів – уважний, але логічні завдання викликають у нього труднощі;

7 – 11 мінусів – дуже неуважний. Не вміє зосереджуватись, йому важко побудувати ланцюжок логічних розміркувань.

Завдання для дітей

(батьки строгі)

У щоденнику відкрили й побачили, що у вашої дитини двійка. Вам треба з'ясувати причину й прийняти рішення.

-Я з ним поговорю

- піду до школи і спитаю вчителя, а дитині скажу, щоб цього більше не повторювалось;

- подзвоню вчителю і вивчу з ним цю тему;

Запитаю у дитини чому так сталося, поясню матеріал;

-я спитаю за що вона її отримала і прийму відповідні дії;

так, з’ясую, на перший раз пробачу.

Дитина прийшла додому без змінного взуття, він втратив її в школі. Ваша реакція?

- скажу пару слів. І скажу загубив так загубив;

-я з’ясую як вона в нього зникла;

- відправлю шукати, якщо не найде то куплю нове;

- не дозволю дивитися телевізор, грати в комп’ютер;

- відправлю до школи шукати;

-я куплю нові.

Ви доручили дитині прибратися й помити посуд, а він (вона) програв у комп'ютер, не зробив. Ваша реакція?

- зроблю сам;

- лишу на два тижні комп’ютера і телевізора;

- проведу бесіду та примушу прибратися знову;

- відключу комп’ютер і скажу їй, що вона отримає морозиво, якщо прибере у хаті, і поясню що комп’ютер шкодить зору;

- буду сварити, але потім всеодно ми разом приберемо в домі і помиємо посуд

Ваша дитина випробувала курити, і вам сказали про це сусіди. Ваша реакція?

- заспокою сусідів і посварю дитину, потім він у мене ніколи не закурить;

- я не можу собі цього уявити. Я буду виховувати дитину, щоб її не тягнуло до цього;

- розповім про шкоду паління і про захворювання легень і т.п.;

- забороню прогулянки і телевізор на місяць;

- я скажу, що це погана звичка;

- я скажу. Щоб він курив тільки з 18 років.

Ваша дитина нецензурно виражається. Що робити?

- покараю його, залишу на тиждень без комп’ютера;

- я накажу його і скажу, щоб він такого не робив;

- пояснив би, що це погано і це не потрібно робити;

- коли почую це, буду давати по губам;

- провів би бесіду і дома почитав би з ним цікаву книжку

Результати тестування учнів «Ваше відношення до навчання»

/. Тестування напередодні бесіди.

1)Чи легко вам учитися?

а)так - 13;

б)ні - 3;

в)не дуже - 10.

2)Чи цікавий для вас процес навчання?

а)так - 20;

б)ні;

в)вчуся без емоцій - 6.

3)Якою була ваша успішність у молодших класах?

а)високою - 16;

б)середньою - 10;

в)низькою.

4)Як змінився рівень вашої успішності у порівнянні з молодшими класами?

а)не змінився - 5;

б)підвищився - 14;

в)знизився - 7.

5) Чи допомагали вам батьки у молодших класах готувати домашні завдання­? А тепер?

а)я завжди вчився самостійно - 3;

б)в молодших класах допомагали, тепер — ні - 7;

в)інколи - 9;

г)допомагали і допомагають - 7.

6)Чи багато зусиль прикладаєте ви для навчання?

а)так - 21;

б)ні - 5;

7)Як часто ви готуєте домашні завдання?

а)систематично - 19;

б)час від часу - 5;

в)не готую - 2.

8) Чи охоче ви виконуєте домашні завдання? Якби було введено вільне вико­нання домашніх завдань, чи виконували б ви їх?

а)так - 18;

б)неохоче, з обов'язку - 4;

в)ні; може, інколи - 4.

9)Що, по-вашому, є причиною небажання окремих учнів учитися?

а)зависокі вимоги - 8;

б)поява інших інтересів - 5;

в)неусвідомлення мети - 2;

г)особа вчителя - 3;

г) звичайне лінивство - 7.

10)Чи пов'язуєте ви мрію про своє майбутнє з рівнем освіченості?

а)так - 21;

б)ні - 1;

в)не задумувався над цим - 4.

11)Чи відчуваєте ви потребу в допомозі?

а)так - 16;

б)ні - 10.

12)Чи любите ви читати книги?

а)так - 18;

б)ні - 8.

13)Чи мрієте ви прославитись завдяки своєму розуму?

а)так - 9;

б)це нереально - 1;

в)ніколи про це не думав - 11;

г)ні - 4.

Кiлькiсть переглядiв: 386

Коментарi